No more snoww !!

sorry för så dålig uppdatering! ska bästtra mej nu

Iaf, I dag var det varmt ute och jag blir så glad för snön smälter ich det blir bara mer och mer VÅR
I skollan på hasse lektionen så skulle Jag,Matilda, och några mer gömma oss för hasse haha vi hade skit bra gömmställen och efter typ 5 min så hadde j´han inte letat efter oss så vi kolla vart han va, och då var han ens inte i klassrumet hahah  men men
Sen så gick jag hem å åt lite sen så såg jag att det va 15+ ute så jag smsa Julia så vi gick till Moa så gick vi runt & lyssna på musik :) efter ett tag så gick Moa hem och gjorde nåt så jag och Julia gunnga :) sen börja jag & Julia gå runt och prata men då va det kalt ute så vi sa "hejdå vi ses i mon... " Så nu sitter jag och pluggar inför provet imon uppdaterar sen


pussss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0