Så dålig uppdatering

Förlåt för sån dålig uppdatering! Idag så vakna  jag vid halv 10 tror jag det va ;s men åt frukost fiksa mig sen så åkte  jag,pappa,sanja och ceca till central stationen ceca tog tåget till malmö igen och imon åker hon och aleks till serbien :) :( sen körde vi min andra kära syster till flyggplatsen så tog hon ett plan till serbien så konstigt med tanke att vi körde henne till en flyggplats  :):( & sedan åkte vi till nåt ställe och kolla bilen då såg pappa att det va en spik i däcket ;oo så det fick bytassen åt vi på Burger king :D vad gjorde vi mer.......jo juste det vi åkte till frölund och gjorde nåt mer med bilen och så fick vi vänta på mamma att hon skulle hämta oss men då skulle ju mamma klippa sig så vi fick vänta på henne sen hem och då baka de jag kladdkaka mmmmmh :D

puss alekss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0