100210

hheelluu!

Dagen,
Vakna vi 7
skolan
rasten,det jag matilda jossan
och massa folk, vi vart typ i mot
sebbe casper och elias
får dom hadde tagit theos mössa
så vi tre snygga tjejer hoppa på
sebbe hela tilden aa och
sen så ringde det in så då gick vi in
då sebbe bah svikare till
mig och matilda ;o
så jag bah varför är vi svikare? ;o
så han bah för ni hjälpte dom andra
sen kom min lärare och sa att
jag skulle komma in
sen så hade vi spanska
vi hade vikarie :D:D:D:D:D
så vi slapp björn :D:D:D
efter det så gick jag matilda moa julia
ner till kungälv och gck till donken :D
sen efter ett bra tag s gick vi hem i kyllan! ;o
& nu är man hemma då :D

kärlek till dagen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0