Chaaaaaa!

skriver lite konstig uppdatering!


Fredag: i kväll blir det mysss med Julia,Matilda,Moa vii kolla på iidol! :D jag börja gråta när dom vissa Rabih :(
men men sen så spela vi poker fast det blev väldigt konstikgt :) hahah...... sen åkte Moa hem :(( ...... Då satt vi och prata i tyyp 2 timmar sen sommna alla hahahah :D Bäst va det pusspusspuss Älskarer Mina Äälsklingarh (L)

Lördag: Matilda vakna först avv oss alla ochh sen vakna jjah :) och då okte jag till tränningen matilda satt vi datan :D sen när jag kom hem så åt vi frugost ochh när vi var klara så vaknade Juliia! :D då va klockan 11 sen så satt vi vid datan te halv 2 och sen vaa Matilda,Juliia tyungna att gå hem :(( men när kl var 2 så åkte jjah,Sanja,Mamma,Pappa ochh Farmor till kyrkogården......................................
Ochhh då satt jag ju vid datan ofc :D sen blev det film :)  puss&kyss (L)

Söndag: i dahh har det bliivit en segg daah först vakna vid halv 2 sen datan sen frukost sen dans skit kul va det :D kommit riktigt långt nu :)) När jag kom hem då satt jag vid datan och städa rummet igen hihih :)) lite mat ocxså :) sen så datan & tv ochh sedan ducha jjah & nu skaa jjah nanna god natt pusspuss


Puss&Kyssen (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0